Sunday, February 7, 2010

Super Bowl XLIV

Jeg er lige kommet hjem fra den fedeste super bowl fest ever. Mig og Hugo havde først tænkt os at se den på Harry's (en af de få barer i Bloom), men pludselig tikkede der en besked ind på Hugos mobil. Indholdet af denne var en invitation til at se kampen i et frat house (Tror det hedder Kappa Sigma). Det sagde vi selvfølgelig ja til. Da vi kom var der spandevis af chicken wings og drikkevarer. Selvom selve huset vel meget pænt sagt var lidt af et "fixer-upper", så var der alt hvad vi skulle bruge. Et big-ass tv, store sofaer og masser af chicken wings!

Alle pånær én holdt med Saints. Så et stykke hen i kampen var den enkelte Colts-fan ret højt på strå, men han kom hurtigt ned igen, da Saints først scorede og derefter interceptede bolden og afgjorde kampen :) Btw. hvor var det sindssygt, at Saints vælger et onside kick på så "dårligt" et tidspunkt i kampen. Hugo kendte ikke så meget til NFL i forvejen, så havde faktisk fortalt ham, at Colts spiller perfekt fodbold, mens Saints spiller smukt fodbold. Synes det onside kick illustrerede min pointe ret godt. Men go Saints! De havde virkelig fortjent det i år - nu når Vikings ikke havde chancen for at nappe det flotte Vince Lombardi trofæ!


Lige en lille sidebemærkning... Jeg har fået lov til at flytte ud af min nuværende lejlighed og lidt længere op ad gaden. Jeg kunne dog ikke få det ledige værelse i Hugos lejlighed af en eller anden mærkelig grund. Men jeg er bare glad for at komme væk fra stjerneidioten Keith og alle hans højtråbende venner (Har ikke noget imod at folk har det sjovt, men når de render rundt og råber og skriger kl. lort om natten en ganske almindelig onsdag, så synes jeg måske liiiige de presser den - og de er ikke ligefrem typerne man har lyst til at sige STFU til enemand ;). Så nu håber jeg bare mine nye roommates er flinke og at jeg ikke har trukket nitten endnu engang. Jeg har dog skrevet med en af dem over facebook, og han virker til at være cool nok...

That's it for now. Good night and go Saints!!!
Rasmus

No comments:

Post a Comment