Tuesday, February 9, 2010

Nye roommates :)

Yiiihaarr! Så er jeg endelig flyttet over i min nye lejlighed, og ny lejlighed er jo lig med nye roommates. Jeg har virkelig ondt af de to andre fra min gamle lejlighed, som i den grad har trukket nitten i forhold til at bo med stjerneidioten Keith! Men der er jo ikke så meget, jeg kan gøre ved det...

Men en af mine nye roommates, Lain, tog godt imod mig i dag. Han virker til at være rigtig flink, så hvis resten er ligesom ham, ser det rigtig godt ud. Derudover føles den nye lejlighed meget mere som et hjem. Der er en rigtig fælles stue med sofaer og fjernsyn, og så er der rent faktisk gryder og pander, så man kan lave lidt mad - hvis man har lyst :P Jeg skal nok tage nogle billeder af lejligheden lidt senere. Hvem ved, måske det endda bliver til en video-rundvisning med mit nye kamera!

Har leget lidt indretningsarkitekt, nu jeg lige fik chancen for at pakke alle mine ting ud igen. Så her er lige et billede af hvordan der ser ud nu.


Men bare lige for at understrege hvad det var jeg kom fra:
 


Har ikke lige taget billeder af toilettet eller resten af lejligheden, da jeg var ret bange for, at linsen på mit fine nye kamera ville tage skade! Forresten, til dem der ikke har bemærket det endnu, så er det ikke alle billeder, jeg smider ind på selve bloggen. Men ude i højre side ligger der et galleri, I kan klikke på for at se alle mine billeder.

Det var vist det for nu...

No comments:

Post a Comment