Friday, March 19, 2010

Sommer i Bloomsburg :)

De sidste par dage har vi næsten haft sommervejr. 15-20 grader og sol, sol, sol! Jeg tog lige et par billeder på vej ned til frisøren


Dette er et kig ned af Main Street fra Carver Hall som ses nedenunder.



Og til sidst kommer her et billede af selve Main Street... ikke meget gang I den som I kan se...


Ellers kan jeg fortælle at jeg havde en to-timers take home multiple choice eksamen i Management i mandags. Jeg havde kun læst ét ud af de otte kapitler som eksamen dækkede, men alligevel fik jeg 91/100... who needs studying!? :P

Onsdag fejrede vi St. Patrick's Day på Harry's. Alle klæder sig i grønt og drikker sig fulde. Jeg har stadig ikke helt styr på det, men det er en irsk tradition. Men på selve dagen er alle fra Irland :)

Jeg vidste på forhånd at min time i dag var aflyst, så vi benyttede lejligheden til at smutte forbi Harry's endnu engang i går... om torsdagen har de $1 drinks, så man kan gå i byen ret billigt! 

Håber I hygger jer derhjemme - jeg gør i hvert fald. Og vær endelig ikke bange for at smide nogle kommentarer... Det føles lidt tomt uden feedback en gang i mellem

No comments:

Post a Comment